Po zaliczeniu wielu kursów, nauce, zakupieniu sprzętu i wykonaniu milionów zdjęć, zaczęłam profesjonalnie reklamować się ludziom jako fotograf, gotowa wykonywać sesje na zamówienie i wynajmować się jako fotograf na różne wydarzenia dla firm i osób prywatnych. Mimo że dopiero zaczynałam, zależało mi na tym, aby wychodzić w oczach klientów jak najbardziej profesjonalnie.

Praktyczne użycie reklamowych breloczków z nadrukami

praktyczne breloki reklamowe z nadrukiemJako że jestem osobą, która bardzo mocno dba o to, aby wokół panował porządek i hierarchia, to jeszcze przed przyjęciem pierwszego zlecenia ustanowiłam sobie spis zasad, zachowań i formy przekazywania wykonanych zdjęć. Miałam jeden pokój w mieszkaniu przeznaczony do sesji u mnie, wiele sprzętu i akcesoriów i dodatkowo ustalony pakiet zdjęciowy dla klientów. Chodzi tu o to, co finalnie taki klient ode mnie dostaje. W dobrym tonie jest dodawać coś od siebie, poza tym, co było zamówione, więc dbam o pakunek fotografii i dorzucanie jakiegoś gadżetu reklamowego. Na start postawiłam na praktyczne breloki reklamowe z nadrukiem. Znalazłam bardzo fajnego producenta, który robił takie breloki, które podobały mi się najbardziej ze wszystkich, jakie przeglądałam w wielu dostępnych ofertach. Chodziło mi o solidność, schludność wykonania, wyraźne logo mojej firmy oraz rzecz jasna możliwość wykorzystania breloka w jakichś praktyczny sposób, np. przy kluczach. Liczyłam, na to, że ludziom się to spodoba.

Breloki dodawałam do każdego pakietu zamówionych zdjęć, niezależnie, czy była to sesja w domu, plenerze, okolicznościowa, czy zlecenie jakiejś firmy. I biorąc pod uwagę odpowiedzi zwrotne, gdy pytałam się, co ludziom się podoba, a co nie, to zawsze miłe słowa padają w kontekście dodanego breloczka, co cieszy niezmiernie.