W zeszły weekend wróciliśmy z urlopu. W tym roku wybraliśmy się nad nasze polskie piękne morze. Staramy się jeździć tam co drugi rok na przemian z górami. Oboje z mężem kochamy nasz kraj, dlatego jakoś nie czujemy potrzeby wyjeżdżać poza jego granice. Moment pakowania się na upragniony odpoczynek zawsze wprawia mnie w super nastrój. Lubię zrobić sobie listę potrzebnych rzeczy, które później sumiennie odkreślam.

Czapki męskie idealne na wakacje

męska czapka na latoJako że na wakacje jeździmy regularnie, to najczęściej rzeczy, które kupujemy sprawdzają się kilka sezonów. Dzięki temu nie musimy co roku wydawać mnóstwa pieniędzy, żeby się obkupić. Tak naprawdę ja tylko zmieniłam sobie stój kąpielowy, ponieważ zeszłoroczny uległ zniszczeniu w aquaparku, zaś dla męża potrzebna była męska czapka na lato. Po ostatniej wyprawie w góry, na jednym z przystanków, jakie zrobiliśmy, odłożył czapkę i niestety o niej zapomniał. Długo ubolewał nad tą stratą, ale oboje uznaliśmy, że nową kupimy dopiero za rok, bo i tak wakacje wtedy dobiegały już końca. Jako, że ta, którą miał ostatnio, była jego ulubioną, to postanowiliśmy, że udamy się do tego samego sklepu zorientować się, czy w tym roku również mają je w ofercie. Mąż ma niewiele ulubionych sklepów, gdzie z chęcią kupuje sobie ubrania bądź dodatki, ale właśnie ten, w którym kupił czapkę na lato, taki jest.

Kilka dni przed wyjazdem wybraliśmy się do miasta, by zorientować się, co mają obecnie w ofercie. Niestety takiej czapki jak mąż miał ostatnio już nie było. Ale miła ekspedientka pokazała nam jakie modele są teraz najlepiej sprzedające się. Po przymierzeniu kilku, mieliśmy już faworyta. Była zwiewna, idealnie sprawdzi się nad morzem, chroniąc męża przed promieniowaniami UV. Zakup ten był naprawdę udany.