Mój mąż jest bardzo zapracowanym człowiekiem. Jego agencja pracy tymczasowej bez niego by upadła piorunem. Mają tam leasing pracowniczy i czasami trzeba użerać się z nieuczciwymi pracodawcami. Dlatego teraz najpierw bierze pieniądze z góry za wykonanie zlecenia, by potem móc ze spokojem wypłacać pracowników.

Agencja pracy tymczasowej potrafi zmęczyć

agencja pracy tymczasowejPracują u niego głównie pracownicy ze wschodu, bo są bardzo uczciwi. Tacy pracownicy z Ukrainy u siebie zarobią zdecydowanie mniej, więc odwiedzają nasz kraj. W końcu znalazł się ochotnik, który mógł zająć się jego firmą na jakiś czas. To jego ojciec, zasadniczy i poważny człowiek. W końcu mogliśmy wyjechać na wymarzone wakacje, chociaż na ten tydzień, a i nawet dwa może się uda. Zabraliśmy psa i wyruszyliśmy w drogę. Jak zwykle, było to morze, bo ja uwielbiam zapach wody, i wdychać jod. Jako, że mam problemy z tarczycą, takie powietrze idealnie na mnie działa. Mój mąż z kolei lubi surfować, chociaż już dawno tego nie robił. Poleciłam mu, żeby po takiej przerwie wziął sobie jakiś kurs, bo nie wiadomo, jak tam z jego umiejętnościami po paru latach przerwy, Tak też zrobił, a ja zajęłam się tańcami na plaży. Jakaś pani przyszła, i rozległa się zumba z głośników. Bawiłam się wspaniale, dawno sobie tak nie odpoczęłam. Siedziałam tylko cały czas w domu i pilnowałam interesów. W mojej pracy urlop to nie był żaden problem, gorzej właśnie z mężem. No ale jak teść wszystkiego pilnuje, o nie ma się czym martwić. Zjedliśmy rybę smażoną, i frytki. Tak tęskniłam za tym zapachem i smakiem. Na naszych pierwszych wakacjach jedliśmy to codziennie, więc przypomniały mi się stare czasy. Później wyciągnęłam męża na tańce nawet, jak już sobie posurfował po falach.

Nawet mu to wychodziło, mimo tej przerwy, jakoś wszedł znowu we wprawę. Na tańcach popiliśmy trochę i pobawiliśmy się. Później padliśmy w hotelu i spaliśmy jak nigdy do 11. To był cudowny wyjazd, i aż szkoda było wracać do domu i znów oddawać się tym starym, nudnym obowiązkom. No ale jak trzeba to trzeba, ktoś zarabiać musi.